Тиждень безпечного Інтернету
У наш час особливо важливого значення набуває інформація. Усе частіше потрібне володіння швидкими й точними даними про предмет діяльності. Найбільш зручним способом одержання й передачі різноманітної інформації є використання глобальної мережі Інтернет, яка може бути як всесвітньою енциклопедією, що об’єднує інформаційні ресурси всього світу, так і зловісною павутиною, яка губить людей. Щорічна кампанія, яка проходить в Україні за підтримки Європейської комісії, покликана привернути увагу суспільства до проблеми безпечної поведінки в Інтернеті, розказати батькам про ті ризики, на які можуть натрапити діти та підлітки в глобальній мережі, та як захистити себе від цих ризиків.
На початку тижня діти отримали можливість ознайомитися із основними правилами Інтернет-безпеки та Інтернет-етики, із цікавими фактами щодо використання мережі, розміщеними в інформаційному куточку «Ми – за безпечний Інтернет». Для постійного користування створено «кейс» корисних Інтернет-посилань для вчителів, учнів та їхніх батьків.
День безпечного Інтернету в Україні класні колективи відзначили шляхом проведення години спілкування на тему «Інтернет очима дітей», випуском інформаційних стіннівок, постерів, буклетів, коллажей «Мережева етика», “Безпека дітей в інтернеті”, “Мережа як стиль життя”. 06 лютого учителями інформатики було проведено урок-практикум “Зворотній бік Інтернету» Для школярів було організовано відеолекторій «Ігроманія» з подальшим його обговоренням. Аналізуючи переглянуті відео фрагменти, учні знайомилися з основними видами реальних небезпек віртуального світу, які на сьогодні визнано проблемами людства, – це Інтернет-залежність, фішинг як вид шахрайства, соціальні мережі як засіб впливу на політичне та соціальне життя людей, використання інформації агресивного змісту, негативний вплив на психіку та здоров’я дитини.
В учнівських колективах протягом тижня проводилися ігрові заняття з використанням різних інтерактивних форм.
Підсумком тижня Безпечного Інтернету в ліцеї став конкурс відеоробіт. Учасники конкурсу, які отримали завдання показати власне бачення проблем, пов’язаних із використанням Інтернету, підійшли до його виконання творчо і креативно.