A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
"Степанецький ліцей - опорний заклад загальної середньої освіти"
Степанецької сільської ради об `єднаної територіальної громади Черкаської області

Школа молодого вчителя

 

Завдання школи

у роботі з молодими вчителями:

  • сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;

  • допомогти у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу;

  • впроваджувати передові методи у викладанні;

  • правильно обирати форми, методи й засоби навчання.

Очікувані результати роботи

з молодими вчителями:

  • Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення

  • Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі

  • Адекватна самооцінка власних досягнень

  • Побудова власного шляху професійного зростання

І  етап – Організаційний.

  • Добір науково-методичної літератури

  • Створення спеціальної картотеки

  • Оформлення виставки перспективного педагогічного досвіду

  • Розробка методичних рекомендацій

  • Розробка пам’яток наставника і стажиста

  • Розробка діагностично- прогностичного анкетного матеріалу

ІІ  етап – Знайомство.

  • Практичне знайомство з молодим учителем

  • Діагностика його проблем

  • Проведення консультацій

  • Проведення співбесід

  • Залучення до роботи в практичних семінарах-практикумах

  • Проведення “ круглих столів ”, диспутів, дискусій  з основних питань методики та педагогіки

  • Складання соціального паспорту молодого спеціаліста

ІІІ етап – Cтажування.

  • Призначення наставника

  • Видання наказу про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями на поточний рік

  • Діагностування (вхідне, підсумкове)

  • Вибір методично-наукової проблеми

  • Розробка індивідуального плану стажування та його затвердження

  • Консультації з питань “Планування роботи вчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи”

  • Участь у роботі Школи становлення молодого вчителя

  • Взаємовідвідування уроків наставником і стажистом

  • Залучення молодих спеціалістів до участі в роботі методичних об’єднань

  • Відвідування майстер-класів досвідчених вчителів школи, міста

  • Внутришкільний контроль за процесом стажування адміністрацією школи

  • Моделювання та проведення відкритих уроків

  • Творчий звіт вчителя-початківця

  • Підведення підсумків стажування молодого спеціаліста

  • Видання підсумкового наказу про завершення  стажування

ІV етап – Професійне вдосконалення.

  • Діагностування

  • Розробка плану професійного вдосконалення

  • Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання

  • Поповнення знань із суміжних предметів

  • Самоосвітня діяльність

  • Участь у семінарах, практикумах, майстер-класах

  • Творчий звіт.

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень