Засідання творчої групи асистентів вчителів та асистентів вихователів
28 березня відбулося засідання творчої групи асистентів вчителів і асистентів вихователів. Леся РОМАНОВСЬКА, асистент вчителя Мартинівського ліцею, висвітлила питання "Робота з батьками в процесі інклюзивного навчання". Розкрила завдання інклюзивного навчання, як розширити потенційні можливості дитини з ООП під час навчання, форми і зміст роботи з батьками дітей з ООП. Її доповідь доповнила Анастасія МІГАЛЬОВА, асистент учителя Таганчанського ліцею. Приєдналася до обговорення Наталія ІВАНЕНКО, представник Канівського інклюзивно-ресурсного центру, яка наголосила, що батькам спершу потрібно повідомляти про успіхи дитини в навчанні, а потім про її недоліки. Друге питання "Особливості роботи вчителя, асистента вчителя, асистента учня під час організації навчання дітей з ООП в закладі освіти" підготувала вчитель-логопед Степанецького ліцею Оксана ДЕПУТАТ, яка розповіла про співпрацю вчителя (вихователя) з асистентом вчителя (асистентом вихователя), розглянула моделі їхньої співпраці, обв'язки вчителя (вихователя), обов'язки асистента вчителя (вихователя) та їхню спільну роботу. Питання "Сучасні підходи до навчання учнів з інтелектуальними порушеннями", розкрила Галина Фьокліна, асистент вчителя Беркозівської гімназії. Вона розповіла про сучасні підходи до навчання дітей з ООП, поділилася методами навчання з такими дітьми. Засідання пройшло плідно і в активній взаємодії всіх учасників творчої групи.