Співпраця початкової та основної школи: запорука успіху
Перехід до п’ятого класу є важливим етапом у житті дітей. Змінюється ситуація навчання, розширюється обсяг навчального матеріалу, з’являються вчителі-предметники. Це, безперечно, складний і відповідальний період. Нові умови висувають вищі вимоги до розвитку мислення, пам’яті, уваги, до особистісного розвитку, а також ступеня сформованості навчальних знань. Коли вчитель у 5 класі ставить перед учнями навчальні завдання, він повинен знати, наскільки сформовані в них пізнавальні процеси.
Адміністрація ліцею велику увагу приділяє питанню співпраці вчителів початкових класів з вчителями середньої ланки щодо наступності у навчанні: взаємо відвідування уроків, виховних заходів, обговорення програм і планів навчально-виховної роботи з метою вироблення системи взаємозв’язку у змісті, формах і методах педагогічного процесу.
Вирішення питань наступності початкової й основної шкіл пов'язане зі створенням перспективного навчального середовища. А для цього потрібна психологічна перебудова вчителя початкових класів, який добре розумів би, чим небезпечний дитині перехід до основної школи і готував її до цього, а також учителів 5-6-х класів, котрі усвідомлюють, у якій складний і відповідальний період розвитку вступив школяр.