"Адаптація п’ятикласників до навчання у ліцеї"
В період двох місяців Івановою Ю.О., психологом ліцею було проведено: "Психологічну діагностику адаптації п’ятикласників." Мета дослідження – виявлення потенційної «групи ризику», тобто дітей, чиє подальше навчання та виховання пов'язані із суттєвими труднощами (діти з емоційними розладами, порушеннями поведінки, зниженням рівня навчальних досягнень). Отже, серйозними випробуваннями для психіки учня п’ятого класу є: - різка зміна умов навчання розмаїтість і якісне ускладнення вимог, що висувають перед учнем різні вчителі-«предметники» зміна позиції старшого учня у початковій школі на наймолодшого в основній. Більшість учнів переживають перехід із початкової школи до основної як важливий крок у своєму житті. Поява декількох учителів-«предметників» із різними вимогами, характерами, стилем викладання є для них очевидним показником дорослішання.