A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
"Степанецький ліцей - опорний заклад загальної середньої освіти"
Степанецької сільської ради об `єднаної територіальної громади Черкаської області

КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Дата: 04.11.2022 20:51
Кількість переглядів: 47

5.1.Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти у Степанецькому ліцеї визначаються на основі положень відповідних наказів МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Критерії  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів 1-4 класів Нової української школи  складені на основі  Наказу МОН України  від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».

Відповідно до  Державного стандарту початкової освіти отримання даних та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються вербально у процесі формувального та підсумкового оцінювання. У Свідоцтві досягнень  сформований очікуваний  результат позначаємо  «V».

     Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО. (Додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 №813).

5.2.Критерії  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів 5-11 класів складені на основі наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання   навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (додатка №2); додатка    до листа Міністерства   освіти  і  науки України   від 22.09.2021 № 1/9-482 «Інструктивно-методичні рекомендації  щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»,відповідно до вимог навчальних програм  для 5-9 класів (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas)та навчальних програм для 10-11класів (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv).

 Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи (5-9 класи) здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

5.3. Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

5.4. Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

5.5. Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи (10-11 класи) здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

- Критерії навчальних досягнень учнів з математики.

- Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання.

- Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики.

- Критерії навчальних досягнень учнів з біології.

- Критерії навчальних досягнень учнів з географії.

- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства.

- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії.

- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії.

- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства.

- Критерії навчальних досягнень учнів з історії.

- Критерії навчальних досягнень учнів з економіки.

- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови.

- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови.

- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури.

- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я.

- Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури.

5.6. Оцінювання навчальних досягнень і атестація здобувачів освіти за індивідуальною формою (педагогічний патронаж осіб з особливими освітніми потребами) здійснюється відповідно до законодавства у сфері загальної середньої освіти та особливостей, визначених Положенням щодо індивідуальної форми навчання.

5.7. З метою неперервного відстеження результатів освіти, їх прогнозування та коригування можуть проводитися моніторингові дослідження навчальних досягнень на національному, обласному, районному, шкільному рівнях, а також на рівні окремих класів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень